Już trzeci rok z rzędu Honda notuje wzrost swojej wartości. Firma zajęła dziewiętnaste miejsce w rankingu najlepszych marek 2015 roku (Best Global Brands), opublikowanym przez Interbrand - wiodącą na rynku firmę konsultingową.
Wartość Hondy zwiększyła się o 6 procent w stosunku do ubiegłego roku i obecnie wynosi ponad 22 miliardy dolarów. Dzięki temu firma awansowała w tegorocznym rankingu wszystkich globalnych marek o jedno miejsce.
Ten doskonały rezultat jest zwieńczeniem wyczerpującego roku dla Hondy, w którym firma wprowadziła do sprzedaży wiele nowych produktów, skupiając się w szczególności na rynku europejskim. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Honda odnowiła całą swoją gamę samochodów osobowych, prezentując nowego hatchbacka Jazz i crossovera HR-V, a także gruntownie zmodernizowane modele Civic i CR-V. Z kolei w gamie jednośladów Hondy pojawiło się przynajmniej siedem nowych propozycji, w tym supermotocykl RC213V-S.