- Najszybsze tempo wzrostu spośród liczących się marek samochodowych w pierwszej połowie 2016 roku
- Całkowita sprzedaż do końca czerwca - 88 242 sztuki; 33,5 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu w 2015 roku
- Odświeżona gama modelu Civic oraz wprowadzenie do oferty zupełnie nowych modeli HR-V i Jazz
- Znaczący wzrost sprzedaży na głównych europejskich rynkach, m.in. we Włoszech (+118,9 %), Niemczech (+50,1 %) i w Hiszpanii (45,4 %).
Po mocnym wejściu w rok 2016, w drugim kwartale Honda odnotowała dalszy wzrost sprzedaży w Europie. Gruntowne odświeżenie całej gamy modelowej w 2015 roku zagwarantowało Hondzie najszybsze tempo wzrostu spośród wszystkich liczących się marek samochodowych.
Honda odnotowała całkowitą sprzedaż na poziomie 88 242 sztuk* w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA), co oznacza 33,5 proc. wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wynik ten był efektem wprowadzenia na rynek drugiej generacji crossovera HR-V, który sprzedano w ilości 19 485 sztuk. W tym samym czasie liczba rejestracji miejskiego modelu Jazz wzrosła o 19,9 proc. Model ten cieszył się szczególnie wysokim zainteresowaniem na rynku włoskim (+ 132 proc.). Sprzedaż gamy modelu Civic również wzrosła o 8,3 proc., co w pewnym stopniu jest zasługą wprowadzenia na rynek wersji Type-R.